"І мовчки сотня непокорних героїв відходила у чисті небеса"

    День Героїв Небесної Сотні - пам'ятний день, що відзначається в Україні 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні. Ці люди назавжди змінили нашу країну і самих українців, підняли наш національний дух і патріотизм. Пропонуємо Вам згадати ті трагічні дні, відновити хронологію подій, що відбувалися на Майдані Незалежності в Києві у 2013-14 роках, згадати поіменно всіх Героїв Небесної Сотні по книгам, представлених на нашій онлайн-викладці нагадуванні. Вічна пам'ять і низький уклін Героям!





Коментарі

  1. Привіт, я тут, щоб поширити ці добрі новини по всьому світу про те, як я повернув любов свого чоловіка. Я був збентежений, коли минулого місяця моє кохання залишило мене до іншої дівчини, але коли я знайшов друга, який познайомив мене з доктором Алабою, великим посланцем, я поговорив з ним про свою проблему, як чоловік залишив мене і як мені потрібно було робота у дуже великій компанії. Він просто сказав мені, що я прийшов у потрібне місце, що отримаю бажання серця без побічних ефектів. Він сказав мені, що я повинен робити, після того, як це було зроблено, протягом наступних двох днів, моя любов зателефонувала мені по телефону і сказав виправдання, щоб жити до цього моменту, а наступного тижня після того, як моя любов покликала мене молитися про прощення, я був запрошений на співбесіду у моїй улюбленій компанії, я повинен був працювати керівником. Я настільки щасливий і пригнічений, що мушу сказати всьому світу про те, як доктор Алаба допомагає мені подарувати моєму серцю дезір. Доктор Алаба - фахівець у всіх видах заклинань та доброї магії. Якщо вам потрібна допомога, зв’яжіться з доктором Алабою за електронною адресою: dralaba3000@gmail.com, я бажаю вам всього найкращого

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Гордість української сучасної літератури