Володимир Лис "Графиня"

    Що цікавого почитати?  Пропонуємо Вам роман В.Лиса "Графиня". "Майстерне поєднання захопливого сюжету, драматичних колізій людського життя і тонкого психологізму, віртуозне переплетіння реального  й містичного"- так охаректеризувала цей роман письменниця Надія Гуменюк. Цей роман можна віднести до деяких жанрів, але він не стає від цього гіршим. Здається, що спочатку автор вирішив розповісти нам історі життя вчителя малювання з провінційного містечка. Він відкриває таємнці його попередніх стосунків, розкиває через жіночі образи самого Платона. Стає зрозуміло, яким він був, коли зустрічався с Любою, чи з господинею, у якої спочатку винаймав, а потім і купив половину будинку. Та потім, під час грози, коли Платон відпочивав на морі, перед ним промайнув жіночий образ. І з того моменту книга, втім, як і життя головного героя, кардинально змінилась. З цього моменту це вже не роман про любов, це вже детектив і психологічний трилер. В містечку, де живе Платон, гинуть собаки. І, як виявилось, подібні події були вже декілька столітть тому...



Коментарі

  1. Привіт, я тут, щоб поширити ці добрі новини по всьому світу про те, як я повернув любов свого чоловіка. Я був збентежений, коли минулого місяця моє кохання залишило мене до іншої дівчини, але коли я знайшов друга, який познайомив мене з доктором Алабою, великим посланцем, я поговорив з ним про свою проблему, як чоловік залишив мене і як мені потрібно було робота у дуже великій компанії. Він просто сказав мені, що я прийшов у потрібне місце, що отримаю бажання серця без побічних ефектів. Він сказав мені, що я повинен робити, після того, як це було зроблено, протягом наступних двох днів, моя любов зателефонувала мені по телефону і сказав виправдання, щоб жити до цього моменту, а наступного тижня після того, як моя любов покликала мене молитися про прощення, я був запрошений на співбесіду у моїй улюбленій компанії, я повинен був працювати керівником. Я настільки щасливий і пригнічений, що мушу сказати всьому світу про те, як доктор Алаба допомагає мені подарувати моєму серцю дезір. Доктор Алаба - фахівець у всіх видах заклинань та доброї магії. Якщо вам потрібна допомога, зв’яжіться з доктором Алабою за електронною адресою: dralaba3000@gmail.com, я бажаю вам всього найкращого

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Гордість української сучасної літератури